Ondernemerschap is uit je comfortzone stappen. En ik heb hoogtevrees.
Alisha vroeg me om promotionele beelden te schieten bij DE PIER SCHEVENINGEN. Ik vroeg haar of ze het memorabel wilde maken.
Ze zei ja. Ik zei: “Oké, laten we bungeejumpen.”
En echt… ik ging dood van angst.
Het was echt volledig buiten mijn comfortzone.
Ik had van tevoren een oneliner ingestudeerd voor de video. Op het moment dat ik daar boven stond, was ik hem compleet vergeten. Daarna vertelden ze me ook nog dat ik achterover moest springen.
Blijkbaar is dat 10 keer enger.
Top 😅
Maar goed, no pain, no gain.
Alles voor de branding.
En dat is juist zo tof aan REBORN.
Zij hebben precies die visie: laten we projecten doen die nét buiten onze comfortzone liggen.
Zo is Saman het bedrijf ooit gestart, vanuit die visie. En zo werken ze vandaag de dag nog steeds als organisatie. Teamleden worden aangemoedigd om projecten op te pakken die net buiten hun comfortzone liggen.
Daar zit de groei.
En dit is het bewijs.
Alisha kwam helemaal mee naar boven. En eerlijk, alleen al in dat kleine bakje staan voor de sprong was dodelijk eng.
Respect, Alisha.
En dankjewel REBORN voor deze geweldige ervaring.
De Pier is echt zo’n mooie plek.
Over comfortzones gesproken: wat moet het een uitdaging zijn geweest om de meest iconische plek van Nederland te kopen. Een plek die jarenlang zijn charme al had verloren.
En nu bruist het weer.
Je kunt bungeejumpen.
Je kunt in het reuzenrad.
Je kunt er events organiseren.
Je hebt talloze restaurants.
Je zit aan het strand.
Je hebt een ongelofelijk uitzicht.
Je hebt geschiedenis.
En nu heb je ook de toekomst.
Geweldige plek.
Geweldige ervaring.
Ik hoop dat jullie ervan genieten om mij te zien lijden.
No pain, no gain.
Bekijk de video hier.






















