5-1! On-Nederlands 💪🏼 Kan het dan toch nog lukken?
Wat een ondernemers. Ik moest zo denken aan zo’n winning streak waar je soms in kan zitten met sales. Het was nu ook zo ver!
En ze komen van ver.
Want iedereen heeft kritiek. We hebben het team niet. We hebben de sterren niet. Het gaat hem niet worden.
Eigenlijk ging de eerste wedstrijd al best prima.
Maar nu, nu gewoon keihard 5-1!! Ongelooflijk. Tegen een prima tegenstander ook nog.
Opgeven is nooit een optie. En winnen kan ook met wat mindere kaarten. Het gaat om de mindset. Om de drive. Om scoren. Om een keer wel de juiste wissels 😜
Laat je nooit door iemand anders vertellen dat je iets niet kan.
En wat zijn we allemaal blij. Dit zijn onze helden.
Geloven we er weer in? Kunnen we toch wereldkampioen worden?
Of loop ik te hard van stapel?
Tuurlijk niet. Het kan altijd! Als je het maar doet.
Haha, klinkt als een Johan Cruijff-quote. Zelf bedacht 🙂
Let’s go!! 💪🏼






















